28 Mart 2016 Pazartesi

LR Racine Special Care Yüz Temizleme Köpüğü


Merhaba

    LR Racine Special Care Yüz Temizleme Köpüğü yaklaşık beş aydır kullandığım bir ürün. Bu ikinci şişem, ilk şişeyi günde iki defa düzenli olarak kullandım. Sabah yıkama ve gece yıkama için.

   Köpük temizleyici niteliğine. Köpük olması cildi temizlerken tahriş olmaması için bence gayet güzel.

   Kullanmadan önce şişeyi  çalkalıyorum köpürüyor, az miktar yüz ve boyun bölge temizliği için yeterli geliyor.

   Aşırı yorgun olduğum günlerde makyaj temizliği yapmadan kullandığım da olmuştur. Temizleyiciliği gayet güzel.
      

   Genellikle yüz temizliği sonrası gül suyu ve pamuk yardımıyla cildime masaj yaparım. Bazı temizleyiciler sonrası bu yöntemle pamuktaki kirlenmeden kullandığınız ürün temizleyiciliği hakkında fikir edinebiliyorum.
  
   Nemlendirme için de gayet etkili, cilde yumuşaklık katıyor. Siyah noktalara  etkili olduğunu da duymuştum.
   
   Ara ara gözenek sorunu yaşıyorum. LR Racine Special Care Yüz Temizleme Köpüğünü gözenek sorunum için aldım ve yeterince memnun kaldım diyebilirim.

   Ürün içeriğini az miktar inceleyecek olursak raf ömrü üç yılı aştığı için koruyucu mevcut tabii ki.

   İçeriğindeki Sodium Laureth Sulfate için bir zamanlar kanserojen madde olduğu iddia edilse de İyonik bir maddedir. İçilmediği takdirde cilt için bir zararı bulunmamaktadır.

   Magnesium Chloride yanlış bilmiyorsam deniz tuzu niteliğinde bir madde. Cilt temizliği ve nemlendirme sağlamaktadır.

   LR Racine Special Care Yüz Temizleme Köpüğü 150 ml. Yaklaşık 20 TL. civarı, LR satış danışmanları yada internetten temin edebilirsiniz.
 Sürekli olmasa da ara ara kullanabileceğim bir ürün oldu. Özellikle de kuru cilt tipim için  nemlendirme etkisini sevdim. Cilt temizleme sonrası nemlendirici kullanmadan uyuyabiliyorum.
Sevgiler



8 yorum:

  1. SLS, sles, asl nin ne gibi etkileri olduğu birçok araştırmada geçmekte...
    LR uzun zamandır duyuyorum ama halen şans veremediğim bir marka.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SLS iyonik bir msdde olduğundan sles, asl ve paraben'e göre daha masum olduğunu düşünüyorum. Sürekli kullanımla zararlı etkileri vardır tabii ki. Sizin bu konuda benden daha bilgili olduğunuzu düşünüyorum. Ara ara sizden bilgi almak isterim. LR son iki yıldır sektöründe epey iddialı bir marka oldu. Ben birkaç ürününü kullanıyorum. Şans verebilirsiniz.
      Sevgiler.

      Sil
  2. LR ürünlerini seviyorum bu köpüğünü de en kısa zamanda deneyeceğim. Gözenek sorunum için aldım memnun kaldım demişsiniz gözenek küçültme etkisini gördünüz mü cidden? Benim gözeneklerle başım dertte. Paylaşım için teşekkürler Asena Hanım ♥ Benim bloguma da beklerim sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. LR Racine'yi ilk alışımda LR Box Set içindeki WHIT PROPOLİS krem birlikte kullandım. Tamamen olmasa da gözeneklerde küçülmede etkili bir sonuç verdi bende. Bloğunuzu iki yıldır ara ara ilgilyle takip ediyorum. Samimiyetiniz için teşekkür ederim. Sevgiler.

      Sil
  3. SLS hakkındaki bilgilendirme içim rahatlattı. Birçok ürün içeriğinde yer alması ve kanserojen şeklinde lanse edilmesi düşündüroyrdu beni. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiğiniz gibi konum olarak ürünler ve içerikleri hakkında mümkün olduğunca bilgi edinmeye çalışmaktayım. SLS için kanserojen olduğuna dair kanıtlanmış bir tez olmasa da yine de iyonik bir madde olduğundan uzun süreli kullanım tahrişe yol açacaktır. Birçok ürün içinde hayatımızda yer alması nedeniyle sls içerikli ürünlerde sls ile birlikte kullanılan kimyasal bileşenlere dikkat ederek kullanmamız gerektiğini düşünüyorum. Teşekkür ederim.

      Sil
  4. Merhaba Asena hanım ,
    Blogunuzu görünce hem şaşırdım hemde sevindim :)
    Anlatımınızı ve vurgularınızı çok beğendimi söylemeden geçemeyeceğim.
    Ürünün fiyatı çok makulmuş , bende köpük formunda olan temizleyicileri kullanıyorum.Yıkaması kolay oluyor. Tekrar aramıza hoşgeldiniz..
    Sıkı takipçiniz olacağım bundan sonra,
    Ankaradan selamlar sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Canan Hanım, LR Racine köpük formunda kullandığım ürünler içerisinde en sevdiğim oldu. Güzel yorumlarınız ve ilginiz için teşekkür ediyorum. Sevgiyle.

      Sil