27 Mart 2016 Pazar

Hakkımda

Merhaba, Ben Asena.

1978 Ankara doğumlu, aslen Elazığlı ve Çerkez asıllıyım.
Özel ve güzel bir Türk fimasının Sosyal Medya sorumlusu, üç çocuk annesi, Türkiye aşığı, Kemalist bir insanım.

Öncellikle Blog oluşturmak için bana destek ve emek veren dostlarıma çok teşekkür etmek istiyorum.

İnsanların size emek vermesi gerçekten takdire şayan bir durum.

Yaklaşık üç yıldır blog camiası içerisinde, sevgi ve ilgiyle takip ettiğim onlarca blog ve yaklaşık 1500 blogger arkadaşım var diyebiliyorum. Bu benim için gurur verici.

Bir blog sahibi olmak kolay olsa da aktif bir şekilde ilgilenmek, yorumlamanın öneminin  farkındayım.

Aktif bir şekilde görüşmek dileğiyle.

Sevgiyle kalın.




9 yorum:

  1. blog dünyasına hoşgeldiniz asena hanım , zevkle takip edeceğimi düşünüyorum. 2010 dan bu yana blog tutuyorum onlarca firma ile çalıştım ama sizin yeriniz bende hakikaten ayrı .
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahsım ve firmam adına çok teşekkür ediyorum Yıldız Hanım.Sevgilerimle.

      Sil
  2. Hayırlı uğurlu olsun Asena Hanım takibe aldım ♥ Bol paylaşımlı, uzun soluklu olur inşallah, sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum.Sevgiler.

      Sil
  3. ne kadar fenaymış öyle iyi ki denememişim yani..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olumsuz etkilerle uzun süre uğraşacağım sanıyorum. Denememiş olmanıza sevindim.

      Sil
  4. Hoşgeldiniz blog dünyasına Asena Hanım :)
    Başarılarınız burada da daim olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Samimiyetiniz için çok teşekkür ederim. Sevgiyle.

      Sil
  5. Asena hanim hoşgeldiniz benim blog beklerim

    YanıtlaSil