24 Mart 2016 Perşembe

Loreal Paris Mucizevi Yüz Bakım Yağı

loreal-mucizevi-yag

Merhaba
Loreal Paris Mucizevi Yüz Bakım Yağı internet, sosyal medya ve ünlü bloggerlarca çok methedildi. Acaba öyle mi?
Ürünü iki arkadaş aldık. Benim cilt tipim kuru lakin hassas olmadığından karma ürün kullanabiliyorum. Arkadaşımın cilt tipi ise yağlı ve sivilcelenmeye müsait olduğundan ürün tercihi konusunda hassas olması gerekiyor.
Ürünü temin ettiğimiz kozmetik firma personelince yağlı cilt için günde bir tek başına yada nemlendirici sonrası kullanım, kuru cilt için günde iki nemlendirici sonrası kullanım önerildi. Ürünü mümkün olduğunca iki cilt tipi için de yorumlayacağım lakin önce ürün ilk izlenimlerimi paylaşmak istiyorum.
Ürün kuru yağ niteliğinde, kokusu güzel, parfüm içeriği ile %100 Bitkisel havası vermiyor. Şişe çok şık olsa da kullanım açışından rahat olduğunu düşünmüyorum. İlaç bazlı bir ürün şişesi gibi. İçeriğindeki on bitkisel yağ ile oldukça cazip geliyor. Ben Portakal ve Lavanta kokularını baskın hissettim.

Bitkisel yağların cilt etkilerini biraz açalım;
Lavanta : Sivilce azaltıcı olarak etkilidir.
Gül : Tahriş olmuş, alerjik ciltler için olumlu etkiler vermekte.
Mercanköşk : Spazm giderici etkisi vardır.
Papatya : Cilde parlaklık kazandırır, lakin tüylerin güçlenmesini sağlar.
Biberiye : Kılcal damarlara etki ederek cildin genç görünmesini sağlar, ince çizgilerin giderilmesinde etkilidir. 
Portakal : Ciltteki kan dolaşımını hızlandırmayı sağlasa da tüyleri beslemektedir.
Sardunya : Zarar görmüş, kuru cilt için olumlu etkiler vermektedir.
Lavandin : İçeriğinde parfüm olarak kullanıldığını düşünüyorum.
Jojoba : Cilt üzerindeki aknelerin giderilmesinde yardımcı olur. Sivilceli ve yağlı ciltler için olumludur. 
Kuşburnu : Cildi sıkılaştırarak sarkma ve kırışıklıkları gidermeye etkilidir.


Ben ürünü on beş gün kadar kullandım. Bu süre boyunca günlük minik notlar aldım. Ürün içeriği hakkında az çok bir fikrim olsa da laborant arkadaşımdan içeriği incelemesini rica ettim. Gece cildimi temizledikten sonra uygulamaya başladım. Nemlendirici sonrası kullandığımda yumuşaklık verdi ancak cildimin yağı emmediğini hissettim. ikinci gün aynı şekilde kullandım, verdiği vıcık vıcık yağ hissini sevmedim. İki gün sonrası tek başına ve yetecek miktar kullandım. Kuru yağ niteliğinde olduğundan tek başına uyguladığımda yağlı hissi vermedi, cildim için de yeterli yumuşaklığı, nemlendirmeyi sağlamadı. Dördüncü gün nemlendiricimle ürünü az miktar avuç içinde karıştırarak cildime uyguladım. Evet cildim için en uygun kullanım şekli bu olmuştu.
Yeterli nemlendirme ve yumuşaklık sağladı.Aynı şekilde kullanmaya devam ettim.
Bir haftalık kullanım sonrası çene, dudak ve faul bölgemdeki tüylerde sertleşme ve uzama hissettim. Şu ana kadar yüz bölgem için kuaför yada bir merkeze giderek epilasyon yaptırmadım. Çok ince sarı tüylenmeler dışında bir sorunum olmadı ki, onlarda bir iki ovuşturmayla kendiliğinden dökülüyorlardı. İki gün daha kullandım. Ta ki laborant arkadaşımın geciken cevabına kadar.


Aldığım mail'i olduğu gibi iletiyorum. 
 ''Ürün %100 bitkisel değil. İçeriğinde yüksek oranlı sürekli kullanımla cilt kanserine yol açan çözücü ve koruyucu ( BNYZL ALCOHOL CİTRAL ), Cilt tahrişine neden olan uluslar arası parfüm birliğince yasaklanmış ( ALPHA - ISOMETHYL IONONE ), Doğal uyuşturucu antiseptik ( EUGENOL ), Kimyasal tatlandırıcı ( COUMARİN ) ve Palm katı yağı ( KERNEL OIL ) var. Kullanmanı önermiyorum..''


Ürünün %100 Bitkisel olduğunu düşünmüyordum zaten.Yaşadığım olumsuz etki tüylenme yani resmen kıllanma sorunu üzerine aldığım bu mail beni resmen beni şok etti.
Bu arada ürünün arkadaşım yani yağlı ciltteki etkisini arkadaşımın yorumu ile paylaşmak istiyorum. '' Ürün cildimde sivilcelenme ve cilt böceği tabir edilen soruna yol açtı. Yüzümdeki tüylerde sertleşme ve çoğalmaya neden oldu. Çok kötü bir ürün. Pişman oldum.''

Ürün hakkında yapılan övgü özellikle de ünlü bloggerların yaptığı olağanüstü güzel yorumlar benim için ayrı bir muamma.Ürünün takdire şayan olduğunu düşünmüyorum.

Loreal Paris Mucizevi Yüz Bakım Yağı'nın bende etkileri bunlar oldu. Tabi ki bir daha almayı kullanmayı düşünmüyorum.
Sevgiler

47 yorum:

  1. Çok şaşırdım şu anda, bir firma heleki güçlü bir firma neden yalan söyleme ihtiyacı duyar . Kimse içeriğinden anlamıyor diye uyutuyorlar milleti yazıklar olsun .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanmadan önce içerik olarak çok temiz olduğunun farkındaydım lakin bu kadarı beni de şaşırttı doğrusu. Müseadenizle firma hakkında yorum yapmak istemiyorum. Satış politikası diyebilirim. Bendeki etkileri ve düşüncelerimi olduğu gibi iletmeye çalıştım.Teşekkür ederim.

      Sil
  2. aa çok şaşırdım
    o kadar çok övülmüştü ki ben de düşünüyordum almayı :(
    açıklamalar ve dürüst yazınız için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslına bakarsanız ben de bazı yorumlar ile bir hevesle almıştım. Yorumlarımı yeterince hisettirebildiysem ne mutlu bana. Sevgiyle lerzan Hanımcım.

      Sil
  3. Çok merak ediyordum ama tüylenme yapar diye kullanmaya korkuyordum. Dürüst yorumlarınız için teşekkür ederim. Kim neden bu kadar çok övdü anlamadım.
    İlk yazınız hayırlı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizin sorunuzla gerekli inceleme için laborant arkadaşıma ilettim hatırlarsanız. Tüylerdeki sertleşme ve uzama etkisini hala yaşamaktayım.Yorumunuz için ben teşekkür ederim Sena Hanım.

      Sil
    2. Evet sordum hatırlıyorum :) tekrar teşekkür ederim bilgi için

      Sil
  4. Güzel bir yazı teşekkürler... Ankara beklerim :) http://dennizkizi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Samimi davetiniz için ben teşekkür ederim Deniz Hanım. Sevgiler.

      Sil
  5. İlk yazı için bence oldukça başarılı. Aramıza hoşgeldin. İçeriği inceleme şansı olan bir meslektaşımın arkadaşı olmana sevindim. Açıkcası 3/5 ürün deneyimlerinden sonra ünlü blogger / vloggerların bu işi para için yaptıklarını anlamış oldum. Reklam medyasının yeni şekli bu kişileri kullanmak o kişilerinden bunu iş olarak yaptığını düşünürsek çok normal değil mi ? O yüzden 4 yıl önce buraya ilk adım attığımda baktığım saygı be bakış açısına sahip değiller. Daha güvenilir kişilerin yorumlarını izlemeyi ve içerik analizi yapmayı tercih ediyorum. Hoşgeldin,başarılar ve sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konum ve aile olarak sizin gibi bir çok değerli laborant akraba, arkadaş sayesinde sektörle az çok ilgiliyim.Reklam medyası olarak da beni azda olsa tanıyorsunuz sanırım. Hiç bir ürün için para karşılığı yada yapılan özgün yoruma müdehale etmenin doğru olduğunu düşünmüyorum. Bu ürünle ilgili bu kadar çok abartının normal olduğunu düşünmesem de genel olarak size hak veriyorum. kullandığımız ürün içerikleri olarak her zaman daha bilinçli tüketici olmak en doğrusu bence de. Samimiyetiniz ve güzel dilekleriniz için teşekkür ederim İlke Hanım. Sevgiyle.

      Sil
  6. Selamlar acik sozlulugunuz icin tebrik ederim. Peki ayni serinin nemlensiricisi ayni sekilde misir sizce ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Ürünün nemlendirici serisi hakkında birkaç yorum okudum lakin henüz deneyimlemediğim için net bir yorum yapamayacağım. Cilt için yazımda belirttiğim kimyasal bileşenlere dikkat edilmesi gerektiğini düşünüyorum.Elinizde ürün varsa yazımdaki bileşenlerle karşılaştırabilirsiniz. İlginiz için ben teşekkür ederim. Görüşmek dileğiyle.

      Sil
  7. bu ürünü gördüm ama doğrusu hiç merak etmemiştim. ünlü blogger arkadaşlarımız bazen bir ürünü fazlasıyla şişirebiliyor buda o firma ile aralarındaki reklam sözleşmelerinden kaynaklandığını düşündürüyor bana :(
    yorumunuzdaki samimiyeti ve tarafsız görüşünüzle tavsiyelerinizi merakla bekliyor olucam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de reklam sözleşmeleri gereği olduğunu düşünüyorum. İlginiz için teşekkür ediyorum.

      Sil
  8. Açıksözlülüğünüz için teşekkürler bu atada hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Şafak Hanım. Sevgiler.

      Sil
  10. Öncelikle hayırlı olsun demek isterim.. Okuduklarım beni çok şaşırttı,olumlu yorumlar üzerine almayı planladığım bir üründü. Memnun kaldığını söyleyenler ya tüylenmenin farkında değil ya da içerik öncelikleri yok. Samimi ve bilgilendirici paylaşımınız için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sık olarak epilasyon yaptıranlarda tüylenme sorunu ön plana çıkmayabiliyor.Özellikle tüylenme ve sivilce konusunda olumsuz yorumlar okumuştum lakin olumlu yorumların fazlalığı ve severek takip ettiğim ünlü blog arkadaşlarımızın yorumları ile aldım. Bendeki izlenimleri :( İlginiz için ben teşekkür ederim. Sevgiler.

      Sil
  11. Merhaba...
    Şu anda şoktayım. Nasıl olur, nasıl böyle bir şey piyasaya sürülür anlayamıyorum. Umarım o etkiler geçicidir ve kurtulursunuz. O ünlü bloggerların dürüstlüğünden uzun zamandır şüphe ediyorum zaten. Bu yazınız uyarı olması açısından da önemli bence.
    Ben de beklerim bloğuma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. >Bu ürün içeriğindeki zararlı maddeler bir yada birden fazla olarak bir çok ürünle hayatımızda aslında. Bu üründe sevmediğim yasaklanmış madde ve içeriğindeki kimyasal, bitkisel karışıklığı. Bitkisel içerikli ürünlerle kimyasal içerikli ürünlerin özellikle de cilt ürünlerinde bu kadar fazla ve yoğun olmamalı. Ünlü bloggerların para karşılığı reklam yapmalarına karşı değilim aslında karşı çıktığım reklamını yapacakları bir ürünü gerçekten de kullanarak ve içeriği hakkında bilgi edinerek bilgi vererek yorumlamadıkları. Özellikle de bu ürünü kullanarak reklam yaptıklarını hiç sanmıyorum. Dilekleriniz için teşekkür ederim. Sizi ilgiyle takip edeceğimden emin olabilirsiniz. Sevgiler.

      Sil
  12. Gercekten cok sasirdim. Dürüst yaziniz icin tesekkür ederim, benimde merak ettiklerim arasindaydi. Hayirli olsun blogunuz bu arada, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz için teşekkür ediyorum. Sevgiler.

      Sil
  13. Aydınlatıcı bilgiler için teşekkür ederim ilk yazı harika olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Sevgi Hanım. Sevgiler.

      Sil
  14. Merak edip almamışım iyi ki. Çok şaşırdım kime güveneceğimizi bilmiyorum artık ): hayırlı olsun bu arada (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Firmalar ürün içeriğinden ziyade satışa ve ihtiyaca yönelik ürünlerle bizleri etkileyebiliyorlar. Reklamın gücü :) Teşekkür ediyorum. Sevgiler.

      Sil
  15. Hayırlı olsun blogunuz, yazınız çok yararlı olmuş, denemeyi düşündüğüm bir üründü, kararım değişti, teşekkürler, sevgiler Asena Hanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Esra Hanım. Sevgiler.

      Sil
  16. Öncelikle hayırlı olsun . Ben bu ürünü çok merak ediyordum ancak şu sıra bebek beklediğim için kullandığım ürünleri minimuma indirdim ve bu nedenle denemek için sonrayı bekliyordum. Yazını okuduktan sonra hemen vazgeçtim. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gebelik döneminde olduğunuzdan denemediğinize dahi sevindim diyebilirim.İlginiz için teşekkür ediyorum. Sevgiyle.

      Sil
  17. Süper bir başlangıç,süper bir yorum olmuş =) Sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginiz için teşekkür ederim Seda Hanım. Sevgiler.

      Sil
  18. peki kiehl's in aynı şekilde gece serumu var, onun hakkında bilginiz var mı? çok methedilen bir ürün. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kihel's Dalily Concentrate'den bahsediyorsanız ürünün %100 doğal olduğunu biliyorum. Parabensiz ürünlere artı bir şans verebiliriz tabii ama ürün içeriği hakkında henüz ayrıntılı bir bilgim yok. İlginiz için teşekkür ederim.

      Sil
  19. Çok şaşırdım gerçekten. Bitkisel olarak lanse edilen bir ürünün bu şekilde içeriğe sahip olması...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ürün içerisinde bir yada iki bitkisel içeriğin yer alması ürünün bitkisel olarak lanse edilmesine yetiyor. Bu ürün için %100 bitkisel olduğuna dair bir tanıtım yapılmadı bildiğim kadarıyla. Ama içeriğindeki sekiz temel yağ ile aşırı abartılı bir reklam çalışması satış için epey etkili oldu. Öyle ki ben aldığımda raftaki son iki ürün ve kapış kapış satılıyor ibaresi ile aldım. Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  20. Merhaba
    Bende de kıllanma yapınca 4 kere loreali aradım bir email bir Facebook masajı iki instagram notu sonrası benle bağlantıya geçmediler. Sonunda birilerine ulaştım. Cok kaba birisi aradı. Kıllanma yaptı ise Dr raporu getirin Dedi. Dedim bir ay olmadı ürünü alalı Dr raporu olmadan iade almayız. Sizin bloğu okudum telefonda dinlemedi bile. Kutunun üstünde ne yazıyorsa o vardır. Baska birsey var mı diye sorarak konuşma bitti. Bir dayak yemediğim kaldı. Bu kadar kaba müşteri memnuniyetini hic düşünmeyen bir firma olacağını düşünmemiştim. Size teşekkür ediyorum. Bu yağdan bahseden herkese blog adresinizi veriyorum. Ama insanlar reklamla urun alma derdine duşmuş yazık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Genelleme yapmak istemiyorum lakin Loreal gibi büyük firmaların çoğu anlık vurkaç olarak satış hedeflediklerinden müşteri yorumları, şikayetleri yasal yollara başvurmadan dikkate almıyorlar ne yazık ki. Lakin sizinle iletişim kuran temsilcinin kabalığı daha da kötü bir durum. Kıllanma sorunu sivilce yada akne sorunundan daha üzücü ve kolay giderilmeyen bir sorun. Ben hala yaşıyorum ve hala ürünü kullandığım için pişmanım. Yoğun çalıştığım için blog olarak çok aktif olamasam da özellikle de cilt ve saç için tercih edilen çok kullanılan ürünleri deneyimleyerek ve içerik olarak ayrıntılı bir şekilde yorumlamaya çalışacağım. İlginiz için teşekkür ederim.

      Sil
  21. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  22. Ben urunden cok memnunum,tuylenme yapmadi,beyaz tenli ve hassas&kuru ciltliyim.Urunlerle ilgili beklentilerin ve varilan sonucun cilt tiplerine gore degisiklik gosterdigini dusunuyorum,ayrica paraben konusuna da pek katilamiyorum,paraben kullanilmayan urunlerde yine baska kimyasal koruyucu kullaniliyor,yoksa raf omrunu uzatmak mumkun olmuyor .Kiehls'in yagindan ise hic memnun kalmadim,cildim yagi emmedi,kustu,ustelik de cok pahali,o yuzden hem butce dostu hem etkisini gordugum bir urun buldugum icin mutluyum acikcasi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Merhaba Şebnem Hanım, Sizin üründen memnun kalmanıza çok sevindim.Her ürün farklılık gösterebilir tabii ki. Paraben konusuna ben de çok olumsuz bakmıyorum bir sonraki yazımda paraben ile ilgili düşüncelerimi okuyabilirsiniz lakin bu ürün içerisinde parabenden ziyade İçeriğinde yüksek oranlı sürekli kullanımla cilt kanserine yol açan çözücü ve koruyucu ( BNYZL ALCOHOL CİTRAL )var. Ayrıca yasaklanmış ( ALPHA - ISOMETHYL IONONE )uzun süre kullanmanızı dilemiyorum. İçerisinde hiç bir kimyasal ve koruyucu madde olmayan ürünler de var örneğin HC Complex gibi ben daha çok bitkisel ürünler tercih etmeye çalışıyorum. İlginiz için teşekkür ederim.

      Sil